👈 فروشگاه فایل 👉

پروژه بررسی کارآفرینی در ایران

ارتباط با ما

... دانلود ...

پروژه بررسی کارآفرینی در ایران

پروژه بررسی کارآفرینی در ایران در 38 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه بررسی کارآفرینی در ایران در 38 صفحه ورد  قابل ویرایش

کارآفرینی در ایران

بطور خیلی اتفاقی در قسمت ارائه توضیحات (Comments) یکی از مطالب سایت موسیقی ما یعنی گفتگوی هارمونیک بحث کار آفرینی رخ داد. موضوع هیچ ربطی به مدیریت یا علوم انسانی نداشت، بلکه داستان راجع به شخصی بود که علاقمند به دانش بوده و ضمن اختراع کردن چند محصول در نهایت یک سیستم تولید صدا برای سازهای موسیقی الکترونیکی مانند ارگ اختراع کرده است که امروزه بسیار مورد توجه علاقمندان موسیقی می باشد.

اگر علاقمند بودید می توانید این مطلب را در اینجا بخوانید "لورنس هموند : اختراع کافی نیست" . به دنبال آن سعی کردیم تا در سایت سیمرغ به تعریفی از لغت کارآفرین یا همان entrepreneur بپردازیم که آنرا نیز می توانید در این مطلب بخوانید "Entrepreneur یا همان کارآفرین " .

اما مناسب دیدیم در اینجا چون فقط راجع به کشور خودمان صحبت می کنیم بحثی را آغاز کنیم که در آن به علل عدم وجود یا کمبود روحیه کارآفرینی در کشور خود بپردازیم. همچنین از شما دوستان تقاضا می کنیم تا بدور از مسائل حاشیه ای در صورت علاقه برای ما نظرات خود راجع به این موضوع را ارسال کنید.

قبل از همه یک تعریف از کارآفرین

بطور ساده کارآفرین به شخص حقیقی یا حقوقی ای گفته می شود که توانایی تحمل ریسک - اغلب مالی - را دارد و میتواند یک ایده اولیه را به یک فعالیت اقتصادی تبدیل کند. همه ما می توانیم یک کارآفرین باشیم، چه کارمند، چه کشاورز و ... در هر پست و مقامی که باشیم در راه انجام فعالیت های خود می توانیم کارآفرین بوده و ایده های خود برای بهبود انجام کارها را به واقعیت تبدیل کنیم.

یک کشاورز می تواند با راه اندازی روشهای جدید کاشت، آبیاری، نگهداری و ... کمیت یا کیفیت محصولات خود را بالا ببرد. یک کارمند می تواند برای انجام فعالیت های روزانه و البته در چهارچوب اختیارات خود روشهای جدیدی را اختیار کند تا انجام کارها برای خود و ارباب رجوع سریعتر و با کیفیت بالاتری صورت پذیرد. یک مهندس یا شرکت می تواند با قبول هزینه های تولید آزمایشگاهی، نمونه ای از یک محصول را تولید کرده و در صورت مفید بودن آنرا تولید انبوه نماید و به جامعه خود خدمت کند. یک مربی تیم فوتبال می تواند با اتخاذ روشهای مدیریتی و arrange یک تیم به موفقیت های بسیار دست پیدا کند و ....

گر تو خاک اسب  جبریلی  شوی

در این زندگی  بازی  و بازی گوشی  فقط  اختصاص  به بچه ها  ندارد و خیال پردازی  به معنی  وقت  تلف کردن  یا تنبلی  و دیوانگی  نیست  و همچنان که جدی  بودن  یک ارزش  است ، شوخی  و تفریح و مزاح هم باارزش  است . بله در زندگی  کارآفرینانه  هر مشکلی با پول و تفکر علمی  حل نمی شود  و همچنان که عقل و منطق  و عملگرایی و عدد و رقم و محاسبه  خوب است ، احساس  و هیجان  و بصیرت و کشف و شهود  هم لازم   است ، چون می دانی که :

نو ز کجا  می  رسد  کهنه  کجا  می  رود

گرنه ورای نظر عالم بی منتهاست

در این زندگی  خلاقیت شرط  انسانیت است  و هر زمان از غیب  نو   نو می  رسد  و از جهان  تن  برون  شو می  رسد . در این زندگی ندایی  به تو می گوید :

تازگی و جنبش طوبیست  این

همچون  جنبش های خلاقی  است این       

در زندگی کارآفرینانه  سازمانها در جستجوی  افراد  خیلی  باهوش  نیستند  آنها می دانند  که هوش  زیاد  لزوما  خلاقیت  بالا به همراه  نمی آورد،  بازار یابی  این گونه  سازمان ها  بازار یابی واکنشی نیست  که در صدد  رفع  نیازهای  اظهار شده  مشتریان باشد  به عبارت دیگر  آنها شرکت های  بازار محور نیستند  بلکه  شرکت های  بازار  ساز  هستند  که از طریق  بازار یآبی  خلاق در صدد  شناسایی  و رفع نیازهای واقعی  و پنهان  مشتریان هستند . در این زندگی  افراد فرآیند امکان  سنجی  ایده هایشان دچار وسوسه  اقتصادی نمی شوند و قبل از اینکه مسائل فنی و امور مربوط به بازار  طرح هایشان را بررسی کنند مسائل مالی و اقتصادی را مطرح  نمی کنند  آنها اگر پنج ساعت برای قطع درختی وقت داشته باشند 5/4  ساعت آن را صرف تیز کردن تبرشان  می کنند.

در زندگی کارآفرینانه اموری که افراد  درباره آنها تعصب بخرج می دهند امور نیستند که بدون چون و چرا پذیرفته باشند و بخاطر حرف مردم  بیهوده زنجیر به گردن خود نمی اندازند:

👇محصولات تصادفی👇

دانلود مثال درس نظریه صف احتمالات حدی زنجیره های مارکوف ورق کاری پایان نامه نقش کیفیت اقلام تعهدی بر وجه نقد نگهداری شده توسط شرکتهای صنایع خودروسازی و صنایع مواد غذایی پاورپوینت بهداشت خانواده مراقبت مادران باردار عدالت ترمیمی و حقوق بزه دیده